Julen er jo over for lengst men..

Her er et lite tilbakeblikk fra utejulen ;)



Det er kos å pynte ute til jul!
Denne nissen som sitter foran her er min favoritt fra barndommen :)
Den har gått i arv fra min mor til en av mine søstre og etterhvert til meg..
Likevel får den sitte ute! Fordi jeg synes den passer her :)

     Denne julen handlet jeg inn to lykter til å henge opp på verandasøylene. De har virkelig gjort nytten sin og vil nok bli brukt utover vinteren ellers også.



Fuglene må ha sitt dem også midt inni all dekoren :) 
Men så har de vært aktive her også selv om jeg ikke har noen bilder av det. 
Stort sett kjøttmeisen som har vært her og det er koselig. 
De kommer til tross for at her er huskatt!
Dekor er ryddet vekk for denne julen men fuglematen står fortsatt ute, selvfølgelig.



Men nå er det våren som skal gjelde fremover!
Ønsker dere alle en flott onsdag!

Kommentarer

Populære innlegg