Romjul 2012

ROMJUL = KOS!

Tiltross for at det har vært en ekstremt laaaang uke med sykdom og høy feber så har det da blitt både julaften OG 1.dag jul, ;)
Det skal sies at det har neimen ikke vært lett å holde julegløden oppe den siste uken før jul men vi kom da på et vis i mål...og nå er da tiden her og en får bare nyte de deilige fridagene istedenfor! Skal jobbe på fredag så håper kreftene er kommet tilbake til da.... Men imens nyter vi dagan!

Litt bilder fra julepyntingen:
 Natten til julaften og roen har senket seg!

 
"Tenn lys"
 

  
"Og høyt i toppen; Den Blanke Stjerne..."
 

En god gammal kar i NY utgave..

Falt så til de grader da jeg så denne flotte nissen!
Hadde en vakker slede liggendes som jeg aldri fat ut hva jeg skulle bruke til men NÅ vet jeg!
Har en gammel FRYDENLUND kasse hengende på veggen ved siden av vedovnen. I den har jeg forskjellig utstyr til ovnen og på toppen der likte nissen seg godt;)


Den ene vinduskarmen i stua:) Disse "lysglassene" er hjemmelaget! Ideen kommer fra en interiørbutikk i nabokommunen men.... likte de så godt og noe av utstyret for dette, hadde de for salg;) Ble veldig fornøyd selv!




 
Elsker dette porselenshjertet som jeg kjøpte i fjor. Pynter det med granbar og dette koselige nisseparet!


 
Fikk en Amaryllis i moseball fra min sjef og laget da dette arrangementet ut av det:)


Min datters skøyter ga jeg vinrøde "plysjbånd" og noen kvaster med granbar. Vakkert synes jeg! Også var det, det med GODE MINNER da:)



 


Ønsker alle dere der ute en deilig ROMJULSFEIRING!

Kommentarer

Populære innlegg