Juleforberedelser = Kos

Juleforberedelser er så mye...
 
 
 
Her har jeg handlet en vakker kopp i julegave til ei jente som er i overgangen til tenårene og kanskje litt vanskelig å finne på ting til. Syntes den var så skjønn:)
Toppet gaven med en pose hjemmelagede juledrops. Tror den skal falle i smak:)
 
 
 
 Nye duker trengs innimellom<3 div="div" style="text-align: center;">Elsker dette motivet med barna som drar sleden og har derfor kjøpt et cafègardin sett.
Dette har jeg delt på to vindustyper.
Kappen har jeg inntil et par røde/naturfargede (stripete) gardiner jeg sydde for noen år siden.
Disse er jeg veldig glad i og ble derfor så glad når jeg endelig fant en koselig kappe inntil.
"cafèlengdene" skal jeg ha i et mindre gangvindu:)
Dette blir fler enn to fluer i en smekk;))
Jeg slapp å sy, nemlig!
 
 
 
Her har jeg handlet en meget vakker kopp med skål!
Jeg skulle handle en gave til fredagslotteriet på jobb. Som regel har jeg en fredag i løpet av julemåneden og det synes jeg er ekstra koselig for det er jo så mye vakkert til jul;)
Men denne gangen måtte jeg jammen finne på noe annet for dette settet forelsket jeg meg, totalt i! Hadde ikke hjerte til å sende det fra meg!
 
 
 
Har dere sett noe så vakkert?
 

 
Det kom i en vakker eske også. Det hadde liksom "bare navnet mitt på seg" :)
Hvordan kan man gi det fra seg da:)
Skal nok bli mange kakao/ krem og te kopper her, ja;)
 

 
 
Ha en god morgendag der ute!
 
 
 


Kommentarer

ASSA sa…
Hei Solveig
Det var en herlig kopp du har fått tak i den må være en super gave å få. :)

Du spurt på Nissebloggen om boka Nissen på Haugen, jeg kjøpte den direkte fra forfatteren (se nettadressen under)
http://www.rosbak.no/bokbestilling

Isbn nr. er: ISBN 82-02-14519-8

håper du lykkes å få tak i boka, den er så koselig :)

Ønsker deg en fortsatt God førjulstid.

Populære innlegg